15 август 2011

Групово пазаруване: гледна точка на потребителя

Става дума за моята собствена гледна точка, не съм сборен образ на потребителя на ваучери за групово пазаруване. Научих за тези ваучери в края на миналата година от вестинк Капитал . Разтърсих се и намерих няколко такива сайта, тогава наистина се брояха на пръстите на едната ръка. Помня, че първите ми покупки бяха за автомивка, коло маска и масаж на лице. Останах ли доволна? Не много. Салонът, в който правих козметичните процедури беше мноого далеч, а самите процедури бяха на посредствено ниво. Никога преди не бях чувала за този салон, никога не отидох повече. С автомивката наистина нямаше проблеми.

След още няколко такива "салона" си направих първите изводи:

Фирмите, които предлагат ваучери за козметични услуги, масажи, храна, най-често са нови, без опит или са квартални и нямат много клиенти. Няма нищо лошо да се набират клиенти чрез групово пазаруване, но често услугите не съответстват на очакванията и са откровено разочароващи. В сектора   козметика трудно се намират утвърдени фирми, затова купуването на ваучери е риск. Но пък евтин риск.

Вторият извод гласеше, че трябва да се избират услуги в салони, които са ми удобни за посещение.

Междувременно се сдобих и с опит от ваучери за пътувания. В този сектор вече има и утвърдени и добре познати фирми, така, че останах много доволна и от цената и от услугата.

Равносметката от груповото ми пазаруване е 50/50 като  недоволната половина е основно от козметичните услуги, а доволната от пътуванията.















Няма коментари: