26 декември 2011

Водна аеробика: най-доброто за тялото и духа

След като премина първата вълна от празници много хора ще се замислят за фигурата си. Януари е много добър месец за начало на тренировки. От една страна има достатъчно време за постигане на резултати до лятото, а от друга страна зимните тренировки са по-малко посещавани и затова е по-спокойно в басейна. Освен това през зимата е по-скучно и вечер се излиза по-рядко, така, че тренировките са приятно разнообразие.

Често се случва обаче да ме споходи мързела, особено в края на работния ден. В тези случаи чета форумите /основно руските/, в които се коментира ползата и удоволствието от водната аеробика. Това много ме мотивира и ми помага да намеря сили да стигна до басейна.
Разбира се, после съм много доволна от себе си, че съм отишла.

Тук представям линк към статия за водната аеробика от сайта на BB-Team. Автор е Вероника-прекрасен инструктор и много слънчево и позитивно момиче. В статията е описано как протича тренировка по водна аеробика и какви резултати могат да се постигнат. Всичко е точно така, изпробвано от мен на практика вече три години.

Няма коментари: